Sjukt nöjd..

Idag har jag haft me & I party och det blev en del inköp :) Jag köpte en tunika/klänning till mig och sedan blev det byxor till Meja och byxor tröja och mössa till Jonathan! Mamma köpte en jättesöt klänning till Engla, hon köpte även julklappar till barnen :D Blev kär så jag bokade en ny träff i november!! Så jag säger bara tack till Helena som kom och visade alla super söta,snygga, bra och sköna kläder för oss idag!! Andreas och barnen åkte till farmor och farfar över dagen för att fixa med hummertinorna! Så det blev middag hemma hos mamma för mig idag! Imorgon blir det jobb 7.30-15.45 så Andreas lämnar på dagis imorgon.. Urk blir tidigt, ska snart lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0