Söndagen i bilder!


Meja supersöt med en liten toffs där bak ;)

Tokungen klättrar överallt nu :)

Gungar lite på gunghästen.. BTW Meja kan säga gunga :)

Köra dockvagn är kul..



Jag och Meja har mesta delen av dagen varit inne och lekt!!

Provar om mammas tofflor passar ;)





Älskar vatten!!

Mammas fina underbara unge <3

Jag idag..

Jonathan och jag gjorde neggerbollar!!

MUMS!!

Finaste killen ever <3

Kvällsmat i soffan, passar på när syrran inte är hemma "Engla är hos farmor"

Kollar på Tingeling på tvn.. Sen blir det sängen även för J, Meja la sig vid sju!!

 Nu väntar jag på att Andras och min lilla Engla ska komma hem, dom har varit på Orust i helgen...
Hoppas att ni har haft en bra Söndag!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!



Sikka söta ungar du har! =)



Tänkte bara höra var du har köpt hyllan? Väldigt praktisk med låder i också!



Hade fint!

Kram

2011-09-19 @ 15:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0