Dagen!

Snart är det dags för mina små flickor att hoppa i säng, kikar lite på Laban först bara :) Andreas är och lämnar Jonathan på torp där hans storfaster väntar! Jonathan ska nämligen sova över där inatt och hitta på massa skoj. Han kommer hem i morgon kväll :) idag blir det sängen i TID för jag ska börja jobba tidigt imorgon. Tjejerna får åka med pappa till dagis, blir en heldag för mina små. Idag har jag varit hos mamma på en kopp kaffe och en trevlig pratstund, efter att jag lämnat barnen på förskolan. Gick sedan hem och gjorde lite nytta, som att hänga lite tvätt och bädda mm. Sen var det dags att hämta hem mina ungar igen och fick mamma med som sällskap :) blev en tur till affären också för art handla till middagen, som idag blev kålpudding! Det var mina snälla mamma som lagade för inget är ju bättre än hennes mat! börjar bli vuxen på riktigt för jag har inte tyckt om kålpudding innan men sakta börjar jag att lära mig äta nya maträtter! Blev semlor till efterrätt :) Jonathan har varit hos en kompis, så jag har ju knappt träffat honom idag :( men så glad jag kommer att bli imorgon när vi ses igen!! Lite börjar bli stor på riktigt nu :) mammas fina kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0