Måndag nu tack!!

Helgen är inte så kul då jag spenderat den själv med tre egna starka viljor (mina barn) och även Andreas två småsystrar. Inget blir som det var tänkt och inget blir heller som vanligt! Extra anti är jag också just nu och börjar bli trött på att ha ont!! ont i kroppen och även ont om tid!! Allt som ska göras och hinnas med, planera och fixa!! Har ingen lust alls med det faktiskt och jag bara ser hur tiden rinner iväg och försvinner bort!! Snart är det slut på januari och februari är här. Har stor lust att strunta i både hus och flytt just nu som ska ske 1 april :( har svårt att glädjas åt att det kommer bli bra när allt är klart, ser bara jobb jobb och åter jobb!! Skulle vilja ha på papper att allt kommer lösa sig och bli bra!! Men det hör väl till att känna så här nu med alla känslor och hormoner i kroppen? Skönt att få skriva av sig lite iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0